• Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Wyznajemy zasadę prostych zwrotów!
Dla Twojego komfortu masz na to aż 30 dni!

Bez pośpiechu i bez obaw, jeśli np. rozmiar obuwia jest nieodpowiedni.

W celu dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami, uprościliśmy to do minimum! :)



1. Formularz zwrotu

Skorzystaj z linku przesłanego w wiadomości e-mail potwierdzającej realizację zamówienia.


zawsze możesz też napisać do nas wiadomość w tej sprawie na adres: sklep@butino.pl :)



2. Wysyłka

Dokonując zwrotu załącz proszę towar wraz ze wszystkimi akcesoriami, opakowaniem etc.
Pamiętaj proszę, by towar nie nosił żadnych śladów użytkowania, a pudełko i pozostałe elementy były w takiej formie, w jakiej do Ciebie przyszły :)

W przypadku skorzystania z powyższego linku, o koszt przesyłki pomniejszymy zwracaną kwotę (jedynie 9,90 PLN)


BARDZO PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA!
to niestety uniemozliwi zwrot pieniędzy.



3. Zwrot pieniędzy

 Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania paczki.



4. Informacja dodatkowa

Informujemy, że bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Nie odbieramy przesyłek zwrotnych nadanych za pobraniem.



Reklamacja

W celu złożenia reklamacji, postępuj proszę zgodnie z poniższymi krokami:


1. Formularz reklamacji.

Wypełnij proszę formularz reklamacji: 

FORMULARZ REKLAMACJI

i prześlij na adres sklep@butino.pl



Dokument powinien zawierać następujące dane:

- imię i nazwisko, na które było złożone zamówienie

- adres e-mail
- adres do korespondencji
- numer telefonu kontaktowego
- nazwę i numer produktu
- przyczyna reklamacji, opis wady produktu
- datę zakupu oraz datę wystąpienia wady

Podanie numeru zamówienia bardzo usprawni cały proces :)



2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.


Wysyłka

Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres wskazany przez Dział Obsługi Klienta po przesłaniu formularza reklamacyjnego na adres: sklep@butino.pl



 Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma 14 dni od dnia otrzymania paczki, jednak dołożymy wszelkich starań, aby odbyło się to jak najszybciej :)

  • Sklep zamknięty

SKLEP CHWILOWO NIECZYNNY